جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

سامسونگ گلکسی نوت 10 بدون شک یک نسخه 5G دارد.

تعداد بازدید : 652
1397/12/22
کد خبر : 1381

سامسونگ به تازگی منبع کد هسته برای خانواده S10 را که توسط چیپست Exynos  خود ساخته شده است، منتشر کرد.در حالی که از طریق کد گذاری،افرادی که در XDA شرکت می کنند، چیزی بسیار جالب را به دست آورده اند. اشاره ای به گوشی Galaxy Note10 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G میباشد.

این بدیهی است که نباید متعجب باشیم زیرا حتی S10 نیز نسخه ی 5G  دارد اما هنوز هم تاییدیه ای از طرف سامسونگ مبنی بر عرضه ی Note10 ارائه داده نشده است.

بخاتر داشته باشید که تمامی این گزارشات در حد فرضیه میباشد که از چند ماه قبل در فضای مجازی پخش شده است که سامسونگ کد نویسی  NOTE 10 را آغاز کرده است.کد اصلی Kernel S10 فوق به عنوان یک "davinci5G" نشان داده شده است.

این خطوط کد تعیین می کند که کدام درایوهای دوربین و هسته باید مقدار دهی شود.برای مرجع، توجه داشته باشید که BEYOND 0 برای گلکسی S10e و beyond 1 برای گلکسی S10 و BEYOND 2 برای گلکسی S10+ و BEYOND X برای نسخه ی 5G میباشد.

علاوه بر این، کدگذاری ,دستگاه های دیگری در این کد منبع جابجا شده است و به نام "LUGE" میباشد.این بار به نظر می رسد که یک نمونه ی قابل انعطاف پذیر  در میان باشد، هرچند Galaxy Fold نیست! چون یکی از انها بنام" برنده "میباشد.بنابراین، "LUGE" ممکن است یکی دیگر از گوشی های قابل انعطاف پذیر باشد که شرکت کره ای در حال حاضر در حال توسعه آن است.

همانطور برای Galaxy Note10، در این مرحله ما فقط می دانیم که این کهکشان دارای چهار دوربین در عقب و صفحه نمایش 6.66 اینچی است.اگرچه اطلاعات بیشتردر آینده مشخص میشود ، هرچند انتظار می رود این شایعات به واقعیت نزدیک شود.

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود