جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

پرده برداری از نمایشگر مشکل دار هواوی میت ایکس

تعداد بازدید : 441
1397/12/07
کد خبر : 1365

نمایشگر منعطف هواوب میت ایکس در اولین روز بعداز رونمایی خود با چالش جدیدی روبرو شد .هواوی که توانسته بود نسبت به سایر برندها در معرفی گوشی انعطاف پذیر سبقت بگیرد.

حال کاربران از ایراد وارده بر صفحه نمایش انعطاف پذیر این گوشی خبر میدهند.

این نمایشگر 8اینچی که از نوع امولد هستش , اطراف آن هیچ حاشیه یا بریدگی ندارد و همچنین در مقایسه با سامسونگ گلکسی فولد نازکتر است.

اما در واقع در بطن نمایشگر فوق العاده هواوی میت ایکس ,که تا امروز کسی متوجه ان نشده است 

بعد از بازکردن تای نمایشگر منعطف هواوی میت ایکس ,در میانه درست جایی که لولا تعبیه شده است ,کمی چین و چروک وجود دارد که برای پرچمدار هواوی دور از انتظار بود .همچنین باتوجه به اینکه این گوشی دور از دسترس و لمس کاربران بود ,هیچکس قادر به تشخیص این ایراد نشد.

به  لطف استفاده از پنلی منعطف به همراه یک مکانیزم لولا، می‌توان دستگاه را از حالت تا به شکلی کاملا مسطح باز کرد و از کل نمایشگر 8 اینچی دستگاه بهره برد، اما صفحه نمایش در عمل به طور کامل مسطح نمی‌شود، چرا که در میانه آن و در محل قرارگیری لولا، چین و چروک‌هایی وجود دارد. ممکن است این ایراد را حتی بعد از خرید دستگاه و نگه داشتن آن در دست نیز متوجه نشوید، اما بهتر است به خاطر پرداخت 2500 دلار به منظور خرید هواوی میت ایکس، کمی محتاط‌ و سخت‌گیرانه عمل کنید!

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود