جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

رونمایی از گوشی انعطاف پذیر هواوی بنام Huawei’s “Mate X”

تعداد بازدید : 459
1397/12/04
کد خبر : 1363

سامسونگ در این هفته Galaxy Fold خود را به نمایش گذاشت و رقابت برای  سایر تولید کننده های موبایل جهت عرضه ی یک تلفن قابل انعطاف در بازار افزایش داد. Huawei احتمالا زودتر نسبت به سایر برندها این گوشی هوشمند را رونمایی کند باتوجه به اینکه رویداد MCW  نزدیک است این احتمال وجود دارد که هواوی در این مراسم از این گوشی رونمایی کند.

باتوجه به عکس یک بنر تبلیغاتی منتسب به هواوی که در ان از یک گوشی انعطاف پذیر رونمایی شده بود این احتمال وجود دارد که در این مراسم شاهد رونمایی از این گوشی باشیم .البته گزارشات داده شده براساس توییت توییتری یک افشاکننده بنام @gimme2pm. میباشد.

در بنر منتشر شده یک گوشی انعطاف پذیر در سه حالت باز , خمیده و بسته به نمایش در امده است که بدلیل داربست های متصل شده قسمتی از بنر نامشخص است اما نکته قابل توجه متنی با مضنون " اولین تلفن 5G با قابلیت اتصال به تلفن همراه " است که در خط دوم داربست معلوم است همچنین در پایین بنر از این گوشی با کلمات   Huawei’s “Mate X”  اسم برده است که به احتمال زیاد همان گوشی انعطاف پذیر هواوی است.

مهمترین ویژگی این محصول، امکان تاشدن صفحه نمایش 8.0 اینچی آن به سمت بیرون توصیف شده؛ این در حالی است که گلکسی فولد سامسونگ به سمت داخل تا می‌شود و نمایشگر آن هم سایز 7.3 اینچی دارد.

همچنین هنگام تاشدن گلکسی فولد ما فقط میتوانیم ازیک قسمت از گوشی استفاده کنیم درحالی که در MATE X  از دو طرف قابل استفاده است.

انتشار این خبر برای مشتاقان تلفن همراه جالب بود اما همیشه هواوی سوپرایز های منحصر بفرد خود را دارد که انتظار داریم این گوشی دارای یک دوربین فوق العاده همراه با حافظه ی 512 گیگابایتی و رم 10 گیگابایتی اشاره کرد و قیمت ان تقریبا 1500 دلار خواهد بود در هر صورت این مراسم دوشنبه 24 فوریه سات 14 برگزار خواهد شد.

همچنین هواوی قبلا اعلام کرده بود که هواوی P30  در ائاخر ماه مارس رونمایی میشود پس ما در پاریس  تنها شاهد نمایش پرچمدار هواوی هستیم

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود