جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

رونمایی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ بنام سامسونگ گلکسی FOLD رسما به روی پرده رفت.

تعداد بازدید : 461
1397/12/02
کد خبر : 1362

پیش از این شایعاتی در مورد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در شبکه های اجتماعی پخش شده بود اما کمتر کسی فکر میکرد این غول سامسونگ همراه با 6 دوربین و عملکرد سه بعدی ارائه شود.

باتوجه به اینکه همه ی کاربران منتظر Unpacked  گوشی های سری S10 بودن اما سوپرایز سامسونگ رونمایی از GALAXY FOLD گوشی انعطاف پذیر خود بود.این گوشی که دارای 2 قابلیت گوشی و تبلت است در عرض 2 ماه اینده به بازار عرضه خواهد شد .

گلکسی FOLD دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی و صفحه نمایش قابل انعطاف 7.3 در داخل است. یک لولای منحصر به فرد با دنده های متصل شده وجود دارد که باعث می شود دستگاه باز و بسته شود (همچنین دوام را نیز بهبود می بخشد). لولا می تواند یک رنگ سفارشی باشد، که امکان شخصی سازی آن را فراهم می کند

تداوم برنامه به این معنی
 است که هر آنچه که در صفحه کوچک به نظر می رسید، بلافاصله هنگامی که گلکسی Fold باز می شودبه صفحه ی بزرگتر گسترش می یابد. سامسونگ این قابلیت منحصر به فرد رو با همکاری با گوگل و آندروید بهبود بخشید.


باتوجه به تصاویر بالا صفحه نمایش بزرگ در Galaxy Fold امکان سه وظیفه یا چند وظیفه ای را فراهم می کند. WhatsApp، Microsoft Office و YouTube Premium از این جعبه پشتیبانی می کند.

سامسونگ دارای یک چیپ ست 7نانومتری و تراشه ی فوق العاده ی اسنپدراگون 855 با 12 گیگابایت رم همراه با حافظه ی داخلی 512 گیگابایتی  با پورت USB_C است درحالی که دو باتری با ظرفیت مجموعا 4380 میلی امپر ساعتی میباشد.

این گوشی هوشمند دارای 6 دوربین است که نحوه ی قرار گرفتن این دوربین ها برای حالت های غیر معمول نیز کابرد دارد . 3دوربین در پشت,1دوربین در جلو و 2دوربین در داخل تعبیه شده است .چه در حالت گوشی یا تبلت همیشه یک دوربین برای عکاسی شما یا موضوع عکس شما وجود دارد.

خوشبختانه یا متاسفانه ما با یک وضعیت کلاسیک روبرو هستیم که انچه رونمایی شد ممکن است در هنگام عرضه به بازار دچار تغییرات چشم گیری شود.باتوجه به گزارشات داده شده احتمالا از تاریخ 26آوریل در ایالات متحده و 3مه در اروپا عرضه شود.

این گوشی هوشمند دارای نسخه ی LTE و5G میباشد و قیمت آن در آمریکا از 1980 دلار و در اروپا از 2هزار یورو اغاز شده است که این قیمت ها نیز براساس حدسیات ما میباشد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود