جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

nova 3e یک سوپراستار واقعی دربین گوشی های میان رده برند هواوی

تعداد بازدید : 476
1397/11/28
کد خبر : 1359

گروه خبری بانه کالا در نظر دارد با معرفی یکی دیگر از محصولات میان رده هواوی در سال 2018 ,مقایسه ی محصولات را برای کاربران خود تسهیل کند.

بهترین٬ بهتر از قبل شد
با نمایشگر نسل جدید HUAWEI FullView، خود را در صفحه نمایش غرق کنید. گوشی HUAWEI nova 3e که برای زندگی در تحرک به بهترین نحو طراحی شده، از قاب شیک و جمع و جوری برخوردار است که تقریباً تمام آن را صفحه نمایش Full HD (فول اچ دی) 5/84 اینچی در بر گرفته است.

*اندازه صفحه نمایش 5/84 اینچی FHD+ گوشی HUAWEI nova 3e در جهت قطر و از دورترین لبه در گوشه‌های گرد این گوشی محاسبه شده است (قسمت نمایش تصویر به مقداری جزئی کمتر است).

بدن و روح
در گوشی HUAWEI nova 3e رنگ‌ها در سطح بالاتری معنا می‌شوند. در رنگ آبی کاربنی غرق شوید؛ پرده رنگی پر آب و تاب که بافت تابش نور آن در سطح نانومتر است. سایر رنگ‌های موجود عبارتند از رنگ کاملاً تیره «سیاه نیمه‌شب» که در مقابل درخشندگی صفحه نمایش Full HD (فول اچ دی) تضادی ایجاد می‌کند؛ «طلایی پلاتینوم» کلاسیک ناب و «صورتی ساکورا» با تن رنگ مرواریدی غنی آن.

گوشی HUAWEI nova 3e مجهز به صفحه نمایش FHD+ با وضوح 2280x1080 است که طیف رنگ ‎96% بسیار بالا از نوع NTSC دارد. بدین معنا که هرآنچه را روی این صفحه نمایش می‌بینید، غنی، زنده و پرجزئیات است.

گوشی HUAWEI nova 3e از دوربین جلویی با وضوح بالاتر و زاویه عریض‌تر برخوردار است. این دوربین که از نوع 16 مگاپیکسلی با زاویه عریض 78 درجه‌ای در میدان دید است، به لطف این دوربین شگفت انگیز می‌توانید سلفی‌هایی هیجان انگیزتر از گذشته، به ثبت برسانید. به لطف دیافراگم عریض F2.0 و قابلیت روتوش سه‌بُعدی که از تشخیص هوشمند و نقشه‌کشی از صورت برای تنظیم نور و سایه استفاده می‌کند، می‌توانید از داشتن عکس‌های بی‌نظیر پرتره و نیز نمای نزدیک مطمئن باشید.

عکاسی فوق‌العاده در نور کم
عکسبرداری در نور کم همیشه نقطه ضعف عکاسی با تلفن هوشمند بوده است. فناوری نوین نور هوشمند LCD در گوشی HUAWEI nova 3e کمک می‌کند تا عکسی با کیفیت‌تر از همیشه را به ثبت برسانید. این گوشی با طیفی شامل 11 دمای رنگ که تعادل نور را مجدداً به صورت هوشمند و در حالت‌های نوردهی مختلف ایجاد می‌کند، و همچنین استفاده از تلفیق نور 4 در 1، تک‌تک عکس‌ها در هر نوری را با وضوح و شفافیت بالا به ثبت می‌رساند.

دوربین دو لنزی
دوربین عقب دو لنزی HUAWEI nova 3e فراتر از تصورات شما عمل می‌کند. لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 طوری طراحی شده که نور بیشتری را جذب کند و درک بهتری از عمق تصویر داشته باشد؛ بدین ترتیب شما را قادر می‌سازد تا در هنگام نیاز، در سریع‌ترین زمان ممکن، شفاف‌ترین تصاویر را شکار کنید. این لنز که با یک لنز بوکه 2 مگاپیکسلی – و لنزهای 5 مگاپیکسلی و 3 مگاپیکسلی مخصوص سوژه و پس‌زمینه – همراه شده است، عکس‌های خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند.

EMUI 8.0
رابط کاربری EMUI 8.0 از یک رابط کاربری با تنظیمات ریز و دقیق برخوردار است که از هوش مصنوعی (AI) برای بهینه‌سازی سرعت و عملکرد بهره گرفته و باعث عملکرد سریع و روان HUAWEI nova 3e برای مدت طولانی‌تر می‌شود.

قفل‌گشایی با چهره
گوشی HUAWEI nova 3e در یک نگاه باز می‌شود. با نگاه کردن به صفحه نمایش به مدت کمتر از یک ثانیه – یا به عبارت دقیق‌تر 800 میلی‌ثانیه – می‌توانید دسترسی سریع و امنی به تلفن خود داشته باشید. ویژگی تشخیص چهره که بر پایه الگوریتم‌های پیچیده و داده‌های حاصل از مقایسه چهره ساخته شده است سطح بالایی از امنیت را تضمین می‌کند تا از دسترسی دیگران به عکس و فیلم شما جلوگیری شود. در نتیجه، تلفن شما در هنگام خواب یا با عکس شما قابل قفل‌گشایی نخواهد بود.

شارژ پرسرعت
یکی از ویژگی‌های هیجان انگیز HUAWEI nova 3e قابلیت شارژ سریع آن است. این گوشی می تواند با جریان دو آمپر و ولتاز 9 ولت سریع‌تر و مطمئن‌تر از همیشه شارژ شود. * با فناوری جدید هوآوی در این گوشی اتلاف انرژی به حداقل رسیده و عمر باتری افزایش پیدا می‌کند.

*سرعت شارژ در محیط های گوناگون با توجه به شرایط مختلف و نحوه استفاده، متغییر است

بلوتوث دوگانه
گوشی HUAWEI nova 3e از ویژگی بلوتوث دوگانه پشتیبانی می‌کند؛ ضرورتی برای افراد امروزی که به چندکارگی می‌پردازند. بدین ترتیب، می‌توانید حین برنامه ورزشی خود ضمن وصل کردن بند هوشمند، هدستی را نیز به تلفن‌تان متصل کنید. یا در داخل خودرو برای مسیریابی با بلوتوث اتصال را برقرار کنید و در عین حال از هدست استفاده نمایید تا دستانتان آزاد باشد

مهندسی هوشمند
مهندسی گوشی HUAWEI nova 3e به گونه‌ای است که مدت طولانی‌تری در اوج عملکرد خود باقی خواهد ماند. فناوری یادگیری ماشینی در HUAWEI در کنار رابط EMUI 8.0 قادر است رفتار شما با تلفن هوشمند را درک کند. HUAWEI nova 3e جدید، بر اساس شیوه تعامل شما با دستگاهتان، کاراترین حالت را پیش‌بینی می‌کند و در نتیجه علاوه بر حفظ عمر باتری، عملکرد آن را بهینه کرده و کارکرد روان‌تر و سریعتری را برای مدت طولانی‌تر به نمایش می‌گذارد.

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود