جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

بررسی اختصاصی گوشی هواوی پی 20 پرو HUAWEI P20 PRO

تعداد بازدید : 500
1397/11/24
کد خبر : 1357

گروه خبری بانه کالا در راستای معرفی دو برند هواوی و انر اقدام به بررسی گوشی های این دو برند معروف کرده است و اینبار نیز  هواوی پی 20 پرو HUAWEI P20 PRO را به کاربران عزیز معرفی میکند.با ما همراه باشید.

سری P گوشی‌های HUAWEI همواره در حیطه عکاسی با تلفن هوشمند پیشتاز بوده است. حالا بار دیگر HUAWEI P20 Pro با دوربین سه‌گانه Leica که تحولی به پا کرده است٬ جلوتر از همه گام بر می‌دارد٬ چرا که در آن، نمای زیبا با سیستم پیشرفته دوربین تلفیق شده است و عکاسی هوشمند را نورانی می‌کند.

هنر نور

HUAWEI P20 Pro که خود از انرژی فروزان نور الهام گرفته است، در یک رنگ و جلای گرادیان جدید موجود می‌باشد*. نتیجه آن یک گستره رنگ درخشان است که ظاهر منحصر به‌فردی را در میان تلفن‌های هوشمند دارد. ساخته‌شده برای آنهایی که می‌خواهند همه‌جوره خاص باشند.

* رنگ و جلای گرادیان منحصر به رنگ آبی نیلی و صورتی طلایی است.

نمایشگر جدید HUAWEI FullView Display

شاهد قدرت فناوری صفحه نمایش نسل بعد باشید، همچنان که نمایشگر کاملاً جدید HUAWEI FullView Display روی صفحه نمایش 6.1 اینچی* OLED معنای زندگی پیدا می‌کند و طیف رنگ بی‌نظیری را برای بهترین صفحه نمایش ما تا به امروز ارائه می‌دهد. حسگر اثر انگشت بدون داشتن لبه و با قابلیت پیمایش هوشمند که جایگزین نوار مجازی شده است می‌تواند قسمت دیگری برای اطلاع‌رسانی باشد.

* اندازه صفحه نمایش در جهت قطر و از دورترین لبه

در گوشه‌های گرد این گوشی محاسبه شده است (قسمت نمایش تصویر به مقداری جزئی کمتر است).

دوربین سه‌گانه Leica

معرفی اولین دوربین سه‌گانه Leica. HUAWEI P20 Pro مرزهای عکاسی خلاقانه با تلفن همراه را شکسته است. الهام‌گرفته از خاصیت‌های جنبشی نور و با مهندسی دقیق به هدف ثبت تصاویر پرجزئیات، غنی و تأثیرگذار در هر زمان از شب و روز.

تصاویر واضح‌تر

گوشی HUAWEI P20 Pro از یک دوربین 40 مگاپیکسلی RGB بهره می‌گیرد که شفافیت، دقت رنگ، فوکوس و کنتراست بی‌همتایی را برای تک‌تک عکس‌های شما ارائه می‌دهد.

حالت حرکت فوق آهسته با 960 فریم بر ثانیه

با حالت فیلم حرکت فوق آهسته 960 فریم بر ثانیه*، گذر زمان را بی‌نهایت کند کنید. از این ویژگی برای ثبت و لذت بردن از باارزش‌ترین لحظات زندگی٬ قبل از سپری شدن آنها٬ استفاده کنید.

Master AI

با پشتیبانی از Master AI، گوشی HUAWEI P20 Pro قادر است به صورت آنی 19 دسته مختلف را شناسایی کند*. بدین ترتیب، عناصر حرفه‌ای عکسبرداری مثل نوردهی و سایر تنظیمات توسط هوش مصنوعی (AI) به صورت خودکار تنظیم می‌شوند تا عکس شما بهترین عکس ممکن از آب در آید.

* دسته‌های قابل تشخیص عبارتند از: گربه، غذا، گروه، رنگ‌های طبیعی، نمای نزدیک، عکس در شب،

متن، سبزینه، پرتره، سگ، آتش‌بازی، آسمان آبی، گل، صحنه، سند، غروب، برف، آبشار و ساحل.

Kirin 970 با پردازنده شبکه (NPU)

در قلب سیستم عکسبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی HUAWEI P20 Pro تراشه Kirin 970 قرار گرفته است که ویژگی‌های اضافی جدیدی را به همراه ابزارهای خلاقانه فراهم می‌آورد تا تجربه‌ای عالی از کار با تلفن هوشمند رقم بخورد.

قدرت بیشتر، مدت بیشتر

گوشی HUAWEI P20 Pro یک باتری بسیار قدرتمند را در خود جای داده که با امنیت سرعت بالا شارژ می‌شود، و توان باتری را برای مدت بیشتری نگه می‌دارد. با سوپرشارژ HUAWEI*، باتری توانمند 4000 میلی‌آمپری می‌توانید با سرعت شارژ شود و حداکثر راحتی و سهولت را برای شما ایجاد کند.

* از کابل و شارژر سوپرشارژ HUAWEI استفاده شود.
** مقدار معمول. بر اساس نتایج حاصل از آزمایش‌های انجام گرفته در آزمایشگاه HUAWEI.

عمر باتری به شرایط واقعی استفاده بستگی دارد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود