جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

گوشی های اپل در سال 2019 با اندازه های مختلف در پچ و شاید با USB_C رونمایی شود.

تعداد بازدید : 430
1397/11/20
کد خبر : 1348

جدیدا شایعات تازه ایی از رونمایی برخی از مدل های جدید ایفون در سال جاری به گوش میرسد که برای تمامی پرچم داران اپل از قبیل :XR,XS,XS MAX جانشین معرفی میشود.

جالب اینکه گفته شده است, که XR  بعدی به دلایل نامعلوم دارای پهنای بیشتری نسبت به جانشین XS MAX  خواهد بود, از سوی دیگر این شرکت نمونه های اولیه ی خودرا در اندازه های کوچکتر ساخته است. بنابراین مشخص نیست که در نهایت طرح نهایی چه خواهد بود.

در همان یادداشت بار دیگر به دنبال تغییر در اتصالات USB_C  و در نهایت عدم استفاده از پورت Lightning  اختصاصی خود است.

به هرحال نمونه های اولیه طراحی شده در تمامی گزینه ها درحال تغییر و توسعه هستند به همین دلیل بنظر میرسد که این شرکت هنوز به ایده ی نهایی خود نرسیده است.

ایفون XR  با تولید رنگ سبز ,چالش جدیدی را برای خودش شروع کرده است که باید دید کدام یک از رنگهای قبلی قربانی این نوآوری میشوند؟ آیا سیاه ,سفید ,زرد ,مرجانی و یا قرمز

طبق شایعات مطرح شده گویا جانشین XS MAX یک سیستم دوربین سه بعدی در پشت را ارئه خواهد کرد در حالی که نسل بعدی XR  دارای دو دوربین در عقب خود است.

قیمتها هم امکان دارد مثل سال قبل باقی بماند که XR جدید با قیمت 749$ شروع میشود و جانشین X با 999$ وXS MAX بعدی نیز با 1099$ شروع میشوند.

در نظر داشته باشید که تمامی مطالب بالا در حد شایعه هستند و همچنین این دستگاه های جدید در ماه سپتامبر راه اندازی و رونمایی میشود کما اینکه حتی اگر جزییات درحال حاضر دقیق هم باشند ممکن است تا آن زمان تغییر کنند.

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود