جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

غول سامسونگ, گلکسی S10 امپرور با 1ترابایت حافظه داخلی در راه است.

تعداد بازدید : 467
1397/11/15
کد خبر : 1346

پیشتر اعلام شد که سامسونگ یک مدل از گلکسی S10 پلاس را مجهز به 1ترابایت حافظه داخلی میکند اما گویا سامسونگ برنامه ویژه ایی برای معرفی این امپراطور خودرا دارد و انرا گلکسی اس 10 امپرور (GALAXY  S10 Emperor ) نامیده است.

بخش تجارت کارت حافظه ی سامسونگ ,درنظر دارد حافظه ی1ترابایت خود را در همان ابعاد قبلی 512 یعنی 11.5 در 13 میلی متر و در 16 لایه فشرده تولید کند.تا یک حافظه فلش 1ترابایتی به دست بیاید.همچنین مدار کنترل جدیدی نیز برای مدیریت این حافظه فلش درون آن تعبیه خواهد شد، بنابراین تولیدکنندگان موبایل می‌توانند با همان مقدار فضای اشغال شده، ظرفیت داخلی بالاتری ارائه دهند.

برطبق گزارشات منتشرشده سامسونگ گلکسی S10 امپرور اولین گوشی خواهد بود که مجهز به 1ترابایت حافظه داخلی است.

                        کپی اطلاعات با سرعت لپ تاپ در گلکسی اس 10 امپرور

سامسونگ همچنین علاوه بر افزایش ظرفیت حافظه‌های فلش eUFS 2.1 یک ترابایتی خود، آنها را از نظر سرعت خواندن و نوشتن ارتقا داده است. با دست‌یابی به سرعت خواندن هزار مگابایت بر ثانیه، سرعت نوشتن ۲۶۰ مگابایت بر ثانیه، سرعت خواندن اتفاقی ۵۸ هزار عملیات در ثانیه و سرعت نوشتن اتفاقی ۵۰ هزار عملیات در ثانیه، این چیپ را به یکی از قدرتمندترین‌های بازار تبدیل کرده است که در جدول زیر می‌توانید مقایسه آن را با دیگر کارت های حافظه‌ی هم‌رده مشاهده کنید:

 

سامسونگ اعلام کرده است که تولید گسترده این حافظه‌های فلش با هدف نزدیک کردن عملکرد گوشی های موبایل از نظر سرعت خواندن و نوشتن به نوت بوک های معمولی انجام می‌گیرد. این برند کره‌ای قصد دارد خطوط تولید کارخانه Pyeongtaek در کره جنوبی را برای تولید حافظه‌های V-NAND ۵۱۲ گیگابایتی نسل پنجم گسترش دهد تا بتواند تقاضای عظیم بازار را برای تولید حافظه های فلش یک ترابایتی پاسخگو باشد. با توجه به افزایش رزولوشن تصاویر و فیلم‌ها و افزایش حجم اطلاعاتی که کاربران بر روی گوشی های خود ذخیره می‌کنند، قطعا مدل های جدید همواره حافظه‌های بالاتری خواهند داشت و کمپانی‌های زیادی برای دریافت این قطعه سامسونگ مراجعه خواهند کرد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود