جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

از رویا تا واقعیت؟ شیائومی نیز به جمع تولیدکنندگان تفکر گوشی های تاشدنی پیوست.

تعداد بازدید : 499
1397/11/04
کد خبر : 1334

شیائومی در یک تیزر رسمی ,گوشی هوشمند تاشدنی خودرا رونمایی کرد.

شیائومی نیز بعد از سایر رقبا ,نوید یک گوشی هوشمند تاشدنی را داد.این زمانی رسانه ایی شد که روز گذشته,وانگ شیانگ ,قائم مقام ارشد شیائومی طی یک توییت اعلام کرد که تفکر شیائومی نسبت به ارائه گوشی های هوشمند تاشدنی, تفاوت اساسی با سایر رقبا را دارد.

در این ویدیو مشاهده میکنید که گوشی تاشدنی شیائومی در دستان بین لین, بنیانگذار شیائومی ,از دو طرف تا میخورد این درحالی است که اغلب نمونه های مشاهده شده یک خط تاشدن دارد.حال با انتشار این ویدیو شیائومی خبر از دو خط تاشدن میدهد.

همانطور که در ویدیو مشاهده میکنید,بین لین ابتدا گوشی را در حالت عمدی به صورت تبلت در دارد و زمانی که گوشی را به صورت افقی به نمایش در می اورد دو طرف گوشی را خم کرده و سایز نمایشگر کاهش پیدا میکند و سایز یگ گوشی را دارا میشود.

https://www.aparat.com/v/pfaCR

هرچند با مشاهده این ویدیو نمیتوان از جزئیات  ان باخبر شد اما چیزی که مشخص است در حالت خم شدن هردو طرف, محتوایی را نمایش نمیدهند.و همچنین با بهرگیری از محتوای بدون حاشیه, زیبایی این گوشی را دو چندان کرده است .

هرچند در توییت منتشر شده اطلاعاتی از زمان رونمایی و جزییات آن ارائه نکرده است ,اما باتوجه به دعوتنامه ای که سامسونگ منتشر کرده است ,احتمالا در مراسم 20 فوریه یا همان 1اسفند از گوشی تاشدنی خود رونمایی کند.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود