جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

قیمت و تاریخ عرضه ی گوشی های انعطاف پذیری سامسونگ لو رفت.

تعداد بازدید : 469
1397/11/02
کد خبر : 1330

در پی افشای اطلاعات گوشی منعطف سامسونگ که کاربران بنام گلکسی F نامگذاری کرده اند ,  قیمت این گوشی دو برابر پرچمداران سامسونگ خواهد بود.

در پی پیگیری کاربران در خصوص قیمت و تاریخ عرضه ی این محصول , یک خبرگذاری کره ایی خبر از رونمایی گوشی منعطف سامسونگ همراه با سری گلکسی S10  در مراسم galaxy Unpacked  که اسفندماه برگزار خواهد شددر پی افشای اطلاعات گوشی منعطف سامسونگ که کاربران بنام گلکسی F نامگذاری کرده اند ,  قیمت این گوشی دو برابر پرچمداران سامسونگ خواهد بود را داد.

اما باتوجه به اظهارات شرکت سامسونگ مبنی بر منحصربفرد بئدن این سه محصول انتظار میرود که در مراسمی جداگانه رونمایی صورت گیرد.

 جدیدا یکی از مسئولان ارشد سامسونگ در مورد گلکسی F بیان کرده است که قیمت این گوشی درحدود 1900 تا 2500 دلار درهنگام عرضه خواهد بود عرضه خواهد بود.

                                      تاریخ رونمایی این گوشی منعطف چه وقت است؟

باتوجه به خبرهای رسیده از سامسونگ ,سری گلکسی S10 در 20فوریه(1اسفند) رونمایی خواهد کرد که سه مدل با طراحی متفاوت و امکانات شخصی سخت افزاری متنوع هرسه مدل دارای طراحی Infinity_O ,با یک حفره روی نمایشگر برای دوربین سلفی است.

حالا همه ی کاربران منتطرند تا ببینند گوشی منعطف پذیرهمراه با s10 رونمایی میشود که باتوجه به قیمت آن .چندان امید به خرید ندارد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود