جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

سود اسفند ماه سرمایه گذاران واریز شد

تعداد بازدید : 1943
1397/01/02
کد خبر : 1315

ضمن عرض سلام و ارادت به خدمت شما همراهان عزیز بانه کالا و شاد باش به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز به اطلاع میرسانیم سود اسفند ماه سرمایه گذاران عزیز واریز شد و از طریق گروه سرمایه گذاران و کانال تلگرام بانه کالا اطلاع رسانی های لازم انجام شد.
در سالی که گذشت با پشتوانه و همراهی شما بزرگواران توانستیم سرافراز باشیم و طبق وعده ای که دادیم سود سرمایه گذاران به میزان مشخص و در موعد مقرر واریز گردید.هر چند در ماه های پایانی سال به دلایل مختلف از جمله نوسانات ارز و غیره فروش به پایین ترین حد ممکن رسید ولی با پیش بینی های انجام شده از قبل باز هم توانستیم به میزان مشخص شده سود سرمایه گذاران عزیز را واریز نماییم.

در این مدت با توجه به افزایش سرمایه در گردش بانه کالا توانستیم طیف بیشتری از محصولات را که قبلا در بانه کالا عرضه نمیشدند را عرضه کنیم و امیدواریم برای سال در پیش رو هم بتوانیم با جذب سرمایه بیشتر گستره محصولات را بیش از پیش کنیم و بتوانیم بهتر از قبل خدمت رسان شما باشیم.

در حال حاضر سرمایه مورد نیاز 80 میلیون تومان است و شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی سوالات خود را مطرح و در طرح سرمایه گذاری بانه کالا مشارکت نمایید.
همچنین در نظر داریم در سال آینده یک شعبه فروش حضوری دیگر دایر نماییم که اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.
از جمله کارهای مفید دیگری که در ماه های اخیر توانستیم انجام دهیم راه اندازی سیستم پرداخت در محل برای همه شهرها بود که استقبال خوبی از طرف خریداران از آن شد و توانستیم بالغ بر 120 سفارش پرداخت در محل موفق در اسفند ماه داشته باشیم.

امیدواریم با اعتماد و پشتوانه شما و یاری خدواند متعال در سال پیش رو بهتر از قبل عمل کنیم 

در صورتی که میخواهید در این طرح شرکت کنید و شما هم در یک سرمایه گذاری مطمئن سهیم باشید میتوانید با شماره های 

09191803970 - 09186530072  و یا داخلی 3 08736248235 تماس بگیرید 
آیدی تلگرام مدیریت @wbanekala

https://t.me/joinchat/BbrutQ-51j6hLq5mWqTJgA لینک عضویت در گروه سرمایه گذاران

لیست واریزی های اسفند در زیر قابل مشاهده است : 

.

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود