جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

سرمایه گذاری در فروشگاه بانه کالا

تعداد بازدید : 6495
1396/08/10
کد خبر : 1307

با یاری خداوند و همراهی شما عزیزان فروشگاه بانه کالا پس از قریب به 6 سال فعالیت و اخذ مجوزهای لازم از مراجع قانونی همچون نماد اعتماد دو ستاره  از وزارت صنعت,معدن و تجارت و نماد ساماندهی فروشگاههای اینترنتی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و همچین چندین درگاه پرداختی مستقیم از بانکهای مختلف و با فعالیت و پشتکار بالا توانسته رضایت مشتریان را به بالای 98 درصد برساند که از این حیث خداوند متعال را شاکریم.دوستان عزیز در این مرحله از فعالیت فروشگاه جهت بالابردن گستره محصولات قابل ارائه در فروشگاه و همچنین بالا بردن راندمان سایت نیاز به سرمایه گذاری و همکاری شما عزیزان دارد.
نکاتی در مورد سرمایه گذاری:
🎗1. سود سرمایه گذاری در فروشگاه بطور میانگین از 1.8 تا 2.2 درصد ماهانه متغیر است یعنی اگر میزان سرمایه گذاری شما 1 میلیون تومان باشد سود ماهانه شما حدود 18 تا 22 هزار تومان میباشد و این یعنی سود سالانه سرمایه شما در حدود 22 تا 26 درصد میباشد که نسبت به سود بانکی 15 درصد بسیار مناسبتر است.این سود گرچه سرسام آور نیست ولی سودی معقول است که نسبت به کارکرد فروشگاه ماهم توان پرداخت آن را داریم و سرمایه شمارا تضمین میکنیم.
🎗2.سهم های سرمایه گذاری بر مبنای واحد های 500 هزار تومانی میباشد و شما میتوانید در هر زمان نسبت به افزایش یا کاهش سهم خود اقدام کنید.این بدین معنی است که شما 500 هزار.1 میلیون و به بالا سرمایه گذاری خواهید کرد.
🎗3.جهت اطمینان خاطر شما و تثبیت سرمایه شما بابت مبلغ سرمایه به شما چک معتبر بانکی به میزان سرمایه و بدون تاریخ تقدیم میگردد و شما کافی است  20 روز قبل از موعد با ما هماهنگ کنید تا در تاریخ مقرر اصل سرمایه خود به همراه سود را دریافت کنید.
🎗4.سود سرمایه گذاری شما بصورت ماهانه و حداکثر تا تارخ 6ام هر ماه برای شما واریز میشود و گزارشات سود بصورت شفاف از طریق سایت و کانال تلگرامی به خدمت همه عزیزان اطلاع داده میشود.
🎗5.بدلیل مشارکتی بودن و همچنین متغیر بودن درصد سود نسبت به سود فروشگاه از نظر شرعی نیز بدون مشکل است و با پرس و جوهای مختلف این سود حلال است.
🎗6.این سرمایه گذاری یک حرکت برد،برد است که در آن هم شما سهمی از سود فروشگاه خواهید برد و هم ما میتوانیم بیشتر و بهتر خدمت رسانی کنیم و اهداف فروشگاه را توسعه دهیم .
در حال حاضر سرمایه مورد نیاز 150 میلیون تومان میباشد.درصورت جذب سرمایه به این مقدار مشارکت تا فاز بعدی بسته خواهد شد.
🎗7.شروع سرمایه گذاری شما از هر تاریخی که باشد بصورت روزانه محاسبه شده و اولین سود خود را در پایان ماه جاری دریافت خواهید کرد.
✅کلیه هماهنگی ها از طریق شخص بنده صورت میگیرد و شما میتوانید بصورت آنلاین و یا واریز به شماره حسابهای ذکر شده در سایت اقدام به سرمایه گذاری کنید.
✅فروشگاه بانه کالا با رتبه 1000 ایران جزو فروشگاههای برتر بوده و در استان کردستان رتبه اول را دارد.و با برنامه ریزی دقیق و گسترده کردن دامنه محصولات امیدواریم بیش از پیش خدمتگذار شما عزیزان باشیم 
📲جهت سوال و یا رفع هرگونه ابهام میتوانید با شماره های 
09191803970-09186530072 جلال مؤذنی مدیر فروشگاه
👈آیدی تلگرام @wbanekala
08736248237 داخلی 3 
تماس حاصل فرمایید.
آدرس فروشگاه www.banekala.ir
کردستان سقز بهارستان خیابان سردار ارمغان 5 پلاک 6
 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود