جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

مشخصات Huawei Nova 2 Plus

تعداد بازدید : 1823
1396/06/20
کد خبر : 1300

اگر بخواهیم از پرچمداران شرکت‌های بزرگ بگذریم، در حقیقت این گوشی‌های میان‌رده هستند که شلوغ‌ترین بخش بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارند و با نگاهی به برند‌های مطرح بازار شاهد حضور سری‌های متنوعی در خط تولید کمپانی‌ها هستیم. شرکت چینی هواوی نیز در سال‌های اخیر به لطف پرچمدارانی که عرضه کرده است توانسته نقش تاثیر گذاری را در بازار داشته باشد. در سال ۲۰۱۶ هواوی برای نخستین بار از سری جدید نوا و نوا پلاس رونمایی کرد که با کیفیت ساخت عالی و عملکردی مناسب و روان، رقیبی برای گوشی‌های میان‌رده سایر کمپانی‌ها محسوب می‌‌شد. حال با گذشت یک سال این کمپانی گوشی نوا ۲ و نوا ۲ پلاس را با دوربین دوگانه، نمایشگر فول‌اچ‌دی و پردازنده کرین ۶۵۹ عرضه کرده است.

اما آنچه برای بازیکنان اهمیت دارد عملکرد گوشی در زمان اجرای بازی‌ها است. راحتی گوشی در زمان استفاده با یک یا دو دست، اجرای روان و بدون افت فریم بازی‌ها، عملکرد روان رابط کاربری و دسترسی آسان به امکانات نرم‌افزاری از جمله فاکتورهایی هستند که اهمیت زیادی برای بازیکنان دارند؛ به ویژه‌ با حضور استودیوهای بزرگ بازی‌سازی نظیر گیملافت، بازیکنان به دنبال گوشی‌هایی با بهترین راندمان و قیمت می‌گردند. در این مقاله با نصب انواع اقسام بازی‌ها در سبک‌های مختلف، در کنار بررسی مشخصات سخت‌افزاری نوا ۲ پلاس، نگاهی از دید گیمینگ به این گوشی میان‌رده انداخته‌ایم.

مشخصات فنی Huawei Nova 2 Plus:

پردازنده‌ی کرین 659 به همراه ۴ گیگابایت رم
نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همراه با پنل LTPS IPS و تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T830 MP2
دوربین دوگانه، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو
اندروید نسخه‌ی ۷.۰
ابعاد ۱۵۳.۹ در ۷۴.۹ در ۶.۹ میلی‌متر با وزن ۱۶۹ گرم
باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی
پشتیبانی از شبکه 3G و 4G و بلوتوث نسخه‌ی 4.2
پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان
مجهز به حسگر اثر انگشت

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود