جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

فاش شدن اسرار ایفون 8توسطios11

تعداد بازدید : 947
1396/06/22
کد خبر : 1299

چیزی تا معرفی رسمی آیفون ۸ یا آیفون X باقی نمانده است و ما تا چند روز دیگر رسما با ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند آشنا خواهیم بود؛ اما از آنجایی که نسخه نهایی یا Gold Master سیستم عامل iOS 11‌ در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، بسیاری از ویژگی‌های آیفون ۸ لو رفته است. تا این جا مشخص شده که iOS 11 از والپیپرهای جدیدی بهره می‌برد و ایموجی‌هایی انیمیشنی هم دارد. این ایموجی‌ها با استفاده از صدا و حالت صورت کاربران می‌توانند احساسات را منتقل کنند. به طور مثال می‌توانید به وسیله دوربین جلو صورت‌تان را روی یک ایموجی قرار دهید و آن را برای سایرین بفرستید.

 

از دیگر اطلاعاتی که در از iOS 11 به دست آمده، نسل دوم هدست بی‌سیم AirPods است. البته نسل جدید این هدست‌ها تغییر زیادی در مقایسه با مدل قبلی نداشته و تنها تغییر این است که چراغ بدنه شارژر این هدست به جای اینکه داخل باشد در خارج قرار گرفته است. در این حالت کاربران می‌توانند متوجه شوند که چه مقدار از شارژ AirPods 2 باقی مانده.  تغییراتی هم رابط کاربری دوربین به وجود آمده که یک حالت DSLR را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و می‌توان به وسیله آن در نورهای مختلف عکس‌های با کیفیتی ثبت کرد.

 

همچنین حالت فیلم‌برداری با کیفیت‌های مختلف هم مشخص شده است:

فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۲۴۰ فریم برثانیه

فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و سرعت ۲۴ فریم برثانیه

فیلم‌برداری با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه

همچنین گفته شده که ویژگی Tone Display هم روی آیفون ۸ یا آیفون X وجود دارد که باعث شده میزان سفیدی صفحه نمایش با توجه به نور محیط تغییر کند.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود