جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

مشخصات گوشی شیائومی می میکس 2بدون حاشیه قبل از معرفی فاش شد

تعداد بازدید : 920
1396/06/11
کد خبر : 1297

شیائومی می میکس 2به نمایشگرکوچکتردرمقایسه بامی میکس می باشد.شرکت سازنده صفحه نمایش رااز6/4اینچ به 6/2اینچ درمی میکس2کوچکترکرده است.این نمایشگربه رزولوشن 1440در2960مجهزمی باشد

رزولوشن نمایشگر به این موضوع اشاره دارد که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش در می میکس ۲، گوشی جدید شیائومی ۱۸.۵ به ۹ خواهد بود؛ برای مقایسه، باید اشاره کرد که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ نیز از نمایشگری با رزولوشن مشابه استفاده می‌کند. نمایشگر شیائومی می میکس ۲ از سه طرف، فاقد حاشیه است؛ حاشیه موجود در پایین صفحه‌نمایش نیز به دوربین سلفی اختصاص خواهد یافت.

برای تأمین انرژی گوشی بدون حاشیه شیائومی میکس ۲، شرکت سازنده از یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است و ذخیره‌سازی حجم قابل‌توجهی از اطلاعات شما روی گوشی جدید شیائومی، به لطف فضای داخلی ۲۵۶ گیگابایتی آن میسر خواهد بود. ثبت تصاویر به کمک شاتر ۲۰ مگاپیکسلی در پشت گوشی امکان‌پذیر شده است؛ می میکس ۲ فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و تنها از یک دوربین استفاده می‌کند.

در لیست مشخصات‌ این گوشی، همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام نیز اشاره شده است؛ در حالی‌که شرکت کوالکام، هنوز چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۶ را به صورت رسمی معرفی نکرده است و حتی شایعات پیشین نیز به گوشی‌های پیکسل ۲ به عنوان اولین محصولات مجهز به چیپ‌ست جدید کوالکام اشاره می‌کند. در رابطه با اسنپدراگون ۸۳۶ باید گفت که این تراشه تفاوت چندانی با اسنپدراگون ۸۳۵ ندارد و تنها گفته می‌شود که فرکانس هسته‌های پردازشی در این چیپ‌ست افزایش خواهد یافت.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود