جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

سامسونگ گلکسی نوت 8 در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد

تعداد بازدید : 582
1396/05/01
کد خبر : 1167

سامسونگ رسما تایید کرد که پرچمدار جدید خود را در رویداد روز 23 آگوست (1 شهریور) در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) طراحی جدیدی را به این نسل خواهد آورد و احتمالا شباهت زیادی به اس 8 پلاس خواهد داشت.
گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت 8 در کم‌ترین حالت، سه نوع تنوع رنگی خواهد داشت. رونالد کوانت (Ronald Quandt) به عنوان یک افشاگر معروف، مدعی شده که جدیدترین گوشی این کمپانی در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی تیره تولید می‌شود.

آبی تیره تنها گزینه‌ی قابل بحث در میان رنگ‌های گلکسی نوت 8 است، چرا که هیچ موقع شاهد چنین رنگی نبودیم.
البته گلکسی نوت 7 پیش از این با رنگ آبی مرجانی عرضه شده بود که نظرات مثبتی را دریافت کرد. این کمپانی پس از اینکه به ناچار گوشی‌های گلکسی نوت 7 را جمع آوری کرد، گلکسی اس 7 را در رنگ آبی مرجانی و همچنین گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را نیز با این نسخه رنگی در اختیار کاربران قرار داد.
در حال حاضر، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند رنگ‌های جدید و جالبی را به تولید رسانده‌اند. به عنوان مثال، هواوی پی 10 در رنگ های سبز و آبی عرضه شد. شیائومی نیز گوشی می 6 را با رنگ آبی تولید کرد. حتی اپل هم نسخه‌ی قرمز گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس را روانه بازار کرد. همچنین تصاویری که اخیرا لو رفته، نشان می‌دهد که میزو پرو 7 نیز در رنگ قرمز به بازار خواهد آمد.

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود