جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

آیا گوگل پیکسل جدید یک تاچ پد در بخش پشتی خواهد داشت؟

تعداد بازدید : 599
1396/04/07
کد خبر : 1117

اخیرا پتنت ویژه‌ای از گوگل دیده‌شده که احتمال وجود نوعی تاچ پد در پشت گوگل پیکسل جدید را به وجود آورده است. طرز کارکرد این تاچ پد بر مبنای اپلیکیشن در حال اجرا قابل تغییر است.
گوگل در ضمیمه‌ی این پتنت عنوان کرده که به‌کارگیری چنین سطحی قابلیت‌های گوناگون و عملکردهای جدید را به ارمغان می‌آورد و می‌توان از آن برای کنترل اعمال مختلفی در گوشی استفاده کرد. به عنوان مثال اگر یک اپلیکیشن موزیک باز باشد، صفحه لمسی پشتی برای کنترل حجم صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر مرورگر در حال اجرا باشد، می‌توان با کمک تاچ پد صفحه را اسکرول و زوم کتید. همچنین می‌تواند هنگام استفاده از اپلیکیشن گالری، عکس‌ها را حرکت دهید؛ با وجود تاچ پدی در پشت گوشی، تمامی اعمال قید شده بدون نیاز به لمس نمایشگر انجام می‌گیرد.

علاوه بر این، کاربر قادر است ژست‌های حرکتی مختلفی را برای دستگاه تعریف کند تا برای بازکردن اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. فرضا می‌توانید شکل C یا دایره را طوری برنامه‌ریزی کنید که وای فای روشن شود. البته این قابلیت‌ چندان جدیدی نیست و پیکسل در حال حاضر نیز ویژگی مشابهی برای سنسور اثر انگشت پشت دستگاه دارد و در صورت اعمال ژست‌های حرکتی روی حسگر، می‌توان به مدیریت اعلان‌ها پرداخت.
نهایتا لازم به ذکر است که گوگل این پتنت را یک سال پیش به ثبت رسانده و در حال حاضر هیچ تضمینی نیست که شاهد چنین فناوری در گوگل پیکسل جدید باشیم.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود