جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

طراحی نسل اول گوشی آیفون با نظر استیو جابز فاصله زیادی داشته است!

تعداد بازدید : 465
1396/03/31
کد خبر : 1106

بنبار کتاب جدید برایان مرچنت (Brian Merchant)، استیو جابز به دنبال تغییر طراحی نسل اول گوشی آیفون بوده است.
استیو جابز قضد اضافه کردن یک کلید فیزیکی دیگر به نسل اول گوشی آیفون را داشته است

یکی از ویژگی‌های نمادین در  گوشی های اپل، استفاده از کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی است. طی سال‌های گذشته، حتی سازندگان شکل کلی این کلید را نیز تغییر نداده‌اند. اما حالا برایان مرچنت (Brian Merchant) در کتاب جدید خود با نام “The One Device: The Secret History of the iPhone”، از تمایل استیو جابز به قرار دادن یک کلید دیگر در بخش پشتی دستگاه سخن گفته است.
شاید امروزه بتوان استفاده از کلید فیزیکی در بخش پشتی دستگاه را ویژگی مخصوص گوشی های اندرویدی در نظر گرفت؛ اما استیو جابز در طراحی این گوشی نظر متفاوتی داشته است. با این حال عمران چاودری (Imran Chaudhri)، یکی از طراحان ارشد اپل که به مدت 19 سال در تیم “Human Interface” حضور داشته، با او مخالفت کرده است.
به عقیده چاودری، اپل باید دستگاهی را تولید می‌کرد که مردم به آن اعتماد داشته و نیازهای آنها را برطرف کند:
بخشی از مشکل گوشی های هوشمند دیگر، پنهان شدن بسیاری از قابلیت‌های دستگاه در منوهای مختلف بود که کار با دستگاه را پیچیده می‌کردند. اضافه شدن یک کلید دیگر به بخش پشتی می‌توانست موضوع را سخت‌تر کند و من در این مباحثه پیروز بودم.
شاید تصور اینکه امروزه گوشی های آیفون با ظاهری کاملا متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌گرفتند، بسیار جذاب باشد. با این حال در طول زمان همه چیز تغییر می‌کند که از جمله جالب‌ترین آنها، احتمال حذف کلید هوم از پرچمدار 2017 اپل است.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود